cdx

Wednesday 15 January 2014

اس تحریر پر کیا کہیں گے آپ ؟؟؟

اس تحریر پر کیا کہیں گے آپ ؟؟؟

میرے ایک دوست نے اپنی پروفائل ایکٹو بنانے کے لئے خود کو"لڑکی" میں تبدیل کیا اب و٥ پبلک کو بیوقوف بنا کر خوب مزے لیتا ھے ، کئی میرے اسٹیٹس کاپی ہیسٹ کرکے مجھے کچھ ھی دیر میں بتاتا ہےکہ "ھیرو" جتنے لائکس تمہے چار گھنٹوں میں ملتے اتنے تو میں چار منٹ میں ھی پورا کرلیتا ھوں...
یہاں تک کھانسی کا لکھوں تو عیادتوں کے ڈھیر لگ جاتے ھیں، ڈالمن مال اور سمندر کا لکھوں تو ھر بڈھے جوان کا رومانس جاگ جاتا ھے ، ملکی صورت حال پر لکھوں تو انتہائی حساس قرار دیجاتی ھوں (دیا جاتا ھوں) کراچی میں بیٹھ کر جب ذکر کرتا ھوں کہ مری کی ٹھنڈ میں بیٹھا ھوں تو بہت سے بالمشافہ ملنے کی آفر دیتے ھیں ان بکس میں مہذب انداز میں ، آخری تو حد ھی ھو گئی چوھدری اسلم پر حملے پر "مردانہ" پروفائل میں خوشی کا اظہار کیا تو دبا کے گالیاں پڑیں ، اسی لمحے "لڑکی" کی پروفائل سے اس پر خوش ھوئی تو درجنوں میری خوشی پر مجھ سے زیاد٥ خوش تھے! اور دو چار کم بخت تو ایسے بھی تھے جو میری مردانہ پروفائل پر کلاس لے چکے تھے ، لیکن "زنانہ" پروفائل پر میرے ساتھ خوشی مناتے ھوئے کہہ رھے تھے "ظالموں کا یہی انجام ھوتا ھے".....!!
سب سے مزے کی بات تو یہ ھے کہ اس نے اپنے نک چڑے "باس" کو بھی زنانی پروفائل کے ھاتھوں مار رکھا ھے ،اصلی میں تو و٥ اس سے سیدھے منہ بات ھی نہیں کرتا ، ظالم کہتا ھے رات تین بجے جب لکھتا ھوں نیند آنکھوں سے کوسوں دور ھے ، تو ٹھرکیوں کی اتنی ھی قطاریں لگ جاتی ھیں ، جتنا کہ سی این جی اسٹیشن کے باھر عوام کی ، کہتا مرد جینے نہیں دیتے ، اب زنانی بنکر انتقام لیتا ھوں۔۔۔



No comments:

Post a Comment

cdx